Mastercard and Stand Up to Cancer Launch "Dig In & Do Good" at the MLB Fan Cave

Mots-clés

MasterCard kicked off the 'Dig In and Do Good' campaign on July 11,... Photo d'actualitéAction caritative et assistance,Adulte,Arts Culture et Spectacles,Baseball,Bleu,Bracelet rouge de la kabbale,Cadrage en pied,Chaussures,Chemise,Chemise grise,Cheveux frisés,Cheveux noirs,Col ouvert,Crépuscule,En manches courtes,Ethan Zohn,Gris,Image en couleur,Jeans,MLB Fan Cave,Marcus Samuelsson,Mastercard,New York City,Personne humaine,Portrait,Prise de vue en intérieur,Regardant l'objectif,Seulement des adultes,Sourire,Sport,Un seul homme,Une seule personne,Vertical,Vêtement de peau,Vêtements décontractés,États-Unis,Événement,Être deboutPhotographer Collection: WireImage 2013 Kevin MazurNEW YORK, NY - JULY 11: MasterCard kicked off the 'Dig In and Do Good' campaign on July 11, 2013 at New York City's MLB Fan Cave with an evening charity event curated by renowned Chef Marcus Samuelsson. Joined by Ethan Zohn, MasterCard and Stand Up 2 Cancer celebrated the launch toward reaching their $4MM fundraising goal. (Photo by Kevin Mazur/WireImage)